sobota, 19 października 2013

POKAZ - "Violetta: Tylko dla fanów"

Właśnie wróciłam z dodatkowego pokazu "Violetta: Tylko dla fanów" Było SUPER! Na początku były 2 QUIZY z nagrodami, i mnie wybrali do jednego, wygrałam książkę "Sekrety i marzenia Violetty" Ta książka zawiera wszystko co oryginalny pamiętnik serialowej Violetty (w wersji polskiej oczywiście) 



   Wygląda ona tak:     







Po za tym wszyscy razem śpiewaliśmy "Hoy somos más"  "En mi mundo" "Ser mejor" "Te creo" i "Tienes todo" A tak naprawdę chyba tylko ja  i  moje przyjaciółki, no i oczywiście Violetta. Były też inne QUIZY tylko, że bez  nagród. Oraz wywiady z gwiazdami serialu "Violetta"  NO I, OCZYWIŚCIE 1 ODCINEK SERIALU "VIOLETTA" NOWY SEZON! TEGO NIE MOŻNA PRZEGAPIĆ! JUTRO JEST OSTATNI POKAZ "VIOLETTA: TYLKO DLA FANÓW" OSTATNIA SZANSA NA ZOBACZENIE TEGO POKAZU. TYLKO W KINACH SIECI HELIOS!

2 komentarze:

  1. Ja nie mogłam jechać :( Ale z opisu wynika ,że było fajnie.
    Naprawdę super blog!!!!
    Zapraszam do mnie!! : http://opowiadanie-vilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i nawzajem. Masz piękny blog :)

    OdpowiedzUsuń