piątek, 27 września 2013

Wywiad z serialowym Leónem - POZNAJ GO


Jorge Blanco (serialowy León) w rzeczywistości jest romantycznym i

 pracowitym chłopakiem.
 Chcesz poznać go bliżej? 
To masz okazję przeczytaj wywiad poniżej, 
który został prze prowadzony z serialowym Leónem.






                                                  
          


Udział w telenoweli "Violetta" nie był twoim debiutem aktorskim. Zawsze chciałeś grać?
Mówiąc szczerze, na początku chciałem śpiewać. Zacząłem pracować jako piosenkarz i tak pojawiły się propozycje połączenia występów z graniem i tańczeniem. Jestem zakochany we wszystkich trzech obliczach.
Serial „Violetta” odniósł wielki sukces. Jaki był jej sekret?
Zebranie między narodowej obsady oraz stworzenie solidnej ekipy. Nie jest łatwo sprawić, żeby grupa tak liczna jak nasza była tak dobrze zgrana. Tworzymy rodzinę i to widać na ekranie.

Jako aktor, co daje Ci udział w projekcie takim jak ten?

Po pierwsze, to było nowe wyzwanie. Pierwszy raz grałem antagonistę.Dużo się nauczyłem, wzbogaciłem o nowe doświadczenia, poznałem niesamowitych ludzi z różnych krajów…

Masz w sobie coś z Leona?
Coś na pewno, ale nie z tego złego Leona, tylko z tego dobrego. Na przykład jego pewność siebie, która pomaga mu osiągać to, czego pragnie, nie ulegając przy tym wpływom innych. Walczy o swoje marzenia, tak jak ja. Potrafi być także romantyczny w stosunku do dziewczyn, podobnie jak ja.

Jak pracowało Ci się z ludźmi odmiennej narodowości? Nauczyłeś się nowych języków?
Tak, na przykład, wcześniej słabo znałem portugalski, ale teraz, dzięki koledze z Brazylii, mam okazję poćwiczyć, lepiej mówić. Zaś kontakt z językiem włoskim czy ukraińskim, językami, które wcześniej były mi obce, przysporzył mi wiele frajdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz